En del har längtat mer än andra

Men nu kommer ett inlägg! Dessutom fyllt med bilder.

Måste visst först installera några rutiner för att kunna föra över bilderna från mobilen.

Jag och Maja (som älskar att leva studentliv) har, sedan jag kom hem från bibblan lagom till lunch, haft en lugn eftermiddag. Nu ligger hon på golvet och rullar runt och pratar sånt där Majs-språk så att det låter som hon gäspar, fast väldigt mycket. Jag och min klasskompis Sanna var väldigt effektiva idag och gjorde bort en okänd uppgift som vi fick igår (inte okej lärarna!) och så skickade vi in vår projektplan, som egentligen inte behöver vara inne förrän på måndag. YEAH!

Igår gjorde jag tillfällig adressändring, denna gång med c/o Wikman Myrestam. Ser sjukt mycket fram emot en hel sommar, tre månader, med min Daniel! En hel sommar utan flängande hit och dit (allt utom Ume-Pite) och faktiskt hinna packa upp necessären utan att behöva packa om den lika fort igen.


(Klicka för större bild)



Min dator är Ålidhems segaste och måste få tänka först i några timmar. Så håll till godo så ska ni få se mer, nyare bilder. Kan dock inte försäkra att dom blir lika snygga. Nu en rastis och middag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0