Countdown

Jag äter sen lunch. Men den är så där tråkig som mat ibland kan vara. Man tuggar, väntar några minuter, tar en ny tugga osv men det tar aldrig slut. Kan även jämföras med när jag skriver sms ibland.

Annars försöker jag plugga statistik idag. Det går sådär..


FYRA NÄTTER KVAR!!! till termin 3 är historia, sommarlovet är ett faktum, vi tar
bussen hem till Pite och jag och Daniel blir sommarsambo. JAG LÄNGTAR!
Och Majsan längtar också hem så hon bland annat kan sitta och lapa sol på altanen.


På tal om hund. Två ganska stora hanar föddes i lördags!!! En tredje hamna tyvärr på sniskan inne i Pirjos mage och överlevde ej. Så forthoppningsvis får jag se en bild på lillkillen ikväll och kanske(?) träffa den själv till helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0