Back on track Lotta?

Fick en svacka förra veckan i och med tentapluggandet som tog upp större delen av mitt liv. Sen åkte jag hem till Pite och skulle fira valborg och åkte dessutom på jobb i två dagar (på mitt "vanliga" jobb på sjukhuset). Två röda dagar dessutom - inte helt fel.

Sen tog vi bussen tillbaka till Ume på måndagsförmiddagen, jag och Maja! Eftersom pojkvännen och husse Daniel började på ett nytt jobb i Luleå i veckan så lever Maja studentliv med mig till nästa vecka, då vi tar bussen norröver igen.


Sedan har jag inte glömt, utan bara inte berättat för er att

min kusin ANETTE i Karlskrona har fyllt år - MASSOR GRATTIS I EFTERSKOTT! Många kramar till dig!

och dessutom

finaste MAEVE, GRATTIS åter igen!



Kommentarer
Postat av: Anna

men hej kul å se dig!

2010-05-06 @ 20:56:24
Postat av: Anette

Hejsan Anna-Lottan!

Tack för gratulationer och grattis själv till klarade tentor...måste kännas härligt. Bra kämpat.

Hoppas du får en skön helg.

Många kramar från en fräsch 40-åring!!

2010-05-07 @ 22:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0