Glutenpaj

I förmiddags: Har just duschat och ska snart gå och lägga min nya pajform i blöt. Jo man skulle visst göra så innan man använder den första gången.



Pajen blev helt okej, päronen gillade i alla fall. Men jag var lite skeptiskt mot botten, som var gjord på mammas glutenfria mjöl.
Sen åkte dom hem och jag kollade på det omtalade avsnittet av Uppdrag Granskning. Ja.. Helt sjukt som sagt. Hoppas dom skäms rätt bra, de som känner att borde göra det.

Vi hade en riktigt trevlig kväll igår på Mhem med god mat och en snabb utgång för min del. Var sjukt trött. Och är det idag också. Så nu efter en heldag inne ska jag jag gå ut en sväng!



Jag och Maeve från våran korremiddag med
Old Bay - kryddan ni bara kan drömma om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0