Fredagsbestyr

Benice följde med mig hem efter skolan för att hjälpa mig plugga. Sen hon gick hem har det gått ungefär sådär bra.

Numera, efter några timmar på skolan idag, är jag godkänd för att sätta kateter på män, sond ner till magsäck och ge blod (inte bara tappa mitt egna, utan koppla till patienter).

Ikväll ligger jag och längtar till då morgondagens förmiddag är över. Bland annat för att mina föräldrar kommer till Umeeeå då. Vi ska gå på stan, äta mat och sen ska dom på musikal och bo på hotell. Själv hade jag då tänkt dra på lagfest på Mhem och det var mig på tiden!

Nääämen håll tummarna för mig i morgon (om ni vaknar någorlunda i tid). Ha en fortsatt fin kväll!






Tjejen jag bodde hos i Aus (som ville att jag skulle flytta när jag blev sjuk) skrev just på fejjan. Blir alltid illa till mods när hon skriver. Men nu skulle hon visst gifta sig nästa vecka med sin till-och-från pojkvän. Helt sjukt alltså.. Ja du Fanny förstår iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0