Slutbedömning

Ikväll när jag kom hem kollade jag mitt postfack. Där låg ett litet kuvert med mitt namn - utan adress. Öppnade och där i låg ett handskrivet brev och jag gav upp mitt läsande redan efter första raden. Kvinnan som skrivit brevet kom nämligen från någon religiös grupp (typ Jehovas, fast de hette nått annat) och hon undrade om jag ville gå Bibelskola. Eh nejtack. "Om du inte är intresserad tackar jag för att du läst igenom detta brev". NP.

GRATTIS ERNA PÅ NAMNSDAGEN!
(morbrors fru i E-tuna)

Ytterligare en dag gjord på praktiken. Hade slutbedömning idag, trots att vi bara är inne på tredje av fyra veckor. Vissa tycker det är helt sjukt att redan ha slutbedömningen, men jag kan inte klaga med tanke på att det ändå gick riktigt bra. Det finns massa saker jag måste tänka och träna på, men jag inser mina begränsningar, vågar frågar mig fram och lär av "misstag". Sen sa dom ju såklart en massa positiva saker också och dom tyckte det "verkade gå bra för mig". Jag skyller fortfarande på min sunkiga praktik i skit-Lycksele som gör att jag ändå ligger lite steget bakom.

Annars lever livet vidare som vanligt i blås-Ume. Det är det trevlig som aldrig förr att bo i Korren, även om jag längtar hem massor nu efter snart två veckor här.

Jag och min trogne Sofie var på punch-out ikväll och ställde oss frågan om varför vi inte gör det oftare. Jag trodde innan att jag skulle dö, men det är ju faktiskt kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0