Soliga Pite

Kom hem igår kväll efter att ha åkt bil med Daniels kompis, mycket skönt! Dagen på praktiken var också helt okej, om än jag saknar min andra handledare då den nuvarande inte berättar allt som händer och tar över för mycket av jobbet med "mina" patienter.

Väl hemma bjöd Daniel som vanligt på fantastisk god mat, denna gång i form av röding som han pimplat upp förra helgen. Och idag är det helst underbart väder ute! Det är vår nu sa jag men fick fort en rättelse om att det nog dröjer ett tag till. Solen värmer och det finns inte ett moln på himlen. Tror faktiskt jag och Maja (som sitter på bron och mår gott) ska ta oss tid för en promenad till EM strax.

Idag kl 1 begravs farmor Vera i Böle-skogen. Efteråt bjuds det på någon form av mat i Öjebyn. Undra hur många som kommer..

Sen ikväll blir det nog så att vi åker upp till Långträsk och övernattar där, så vi slipper stiga upp extra tidigt i morgob. För då ska vi nämligen ut på isen och lapa sol, grilla korv och dricka varm choklad. Livet är allt bra härligt nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0