Jo jag lever

Efter mycket påtryck om en blogg.. Här kommer den äntligen (med risk för att det blir flera under kvällen).

Har ni någon gång känt att man har för mycket att göra så att man inte vet var man ska börja? Och det slutar med att man inte gör något alls. Fan, jag blir så less på mig själv.

Men sen sist ni hörde av mig har jag;

- Hunnit fylla hela 21 år. 21 år sedan; Donald tyckte jag skulle döpas till Siv och jag blev retad av min bror för första gången (för jag gissar att det börjades i tid?). Fick mycket fina presenter. Den första var att få vakna mitt i natten brevid en sjungade Daniel (jag ler fortfarande)! Sen bland annat;

  • A piece of cake och Hemma hos Jamie
  • Rubik kub och Neo cube
  • En jäääättefin hallonröd pajform från Gerbera
  • Ett armband med en ängel på ♥
  • Presentkort (som sedan blev ett par pärlörhängen)
  • RAW COMEDY SHOW!!!!! Liveturnén som började i Umeå. André Wikström är mina roligaste finne.






- Varit hem och firat med god mat, firat mer födelsedag och plumsat runt Fårön.




- Opponerat och blivit bedömd på ett arbete - utan komplitteringar. Jag är fett nöjd!
- Skrivit en omtenta som jag tror jag kugga igen. Jag orkar inte.. fan.
- Tillbringat en kväll på skolan.
- Lämnat min cykel på verkstad, hämtat den och så har den hunnit gå sönder igen efter det.
- Tagit den tredje och förhoppningsvis sista Hepatit B sprutan.
- Pluggat lite mer.
- Längtat hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0