Försvunnen kabel

Tog ju en massa bilder med min digitalkamera under helgen som var. Tror ni jag hittar kabeln när jag ska till att lägga in bilderna på datorn? Nej.



Tycker bilden visar rätt bra hur soligt det var.
Jag och Majsan mös i det vackra vädret som fredagen bjöd på
innan begravningen.

 

Begravningen var förövrigt väldigt fin! Två tjejer sjöng
flera sånger och lättade upp stämningen en aning.

 

Två dagar kvar på praktiken. Skönt! Bara de där jävla uppgifterna som sak göras också. Har jag nämt att jag inte kommer överens med artikelsökning?! Fast nu borde jag sova och sova ifrån den här förgrymmade förkylningen som kom i samma sekund som jag anlämnde till Umeå i måndags..

 

 


Daniel på ett renskinn ute på isen i Långträsk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0