Bästa måndagen på läääänge!

GRATTIS STORASYSTER KAARINA PÅ FÖDELSEDAGEN!




Sitter just nu och väntar på Daniel som är på väg ner till Umeå, helt underbart!

Annars har jag varit på bibblan idag, har allt gjort utan en sketen artikel. Jag önskar mig en artikel-sökar-hjärna i födelsedagspresent! Sen satt vi och lättade på hjärtat om praktiken i två timmar. Visst kan det vara mycket bra, men till slut blir man lite less att lyssna om dementa människor och de etiska problemen...

Ikväll blir det en tripp till Anna som ska klippa oss båda, ska bli skönt! Även om jag inte vill av med längden..

Kommentarer
Postat av: Anette

Hejsan!

Många grattiskramar till Kaarina på födelsedagen och till dig Anna-Lotta på din födelsedag.

Hoppas ni får massor med blommor och presenter och att ni blir riktigt ompysslade på på era födelsedagar.

Kära hälsningar från...Anette med familj.

2010-03-15 @ 18:06:10
Postat av: Alexandra, KAKHUSET ♥

Grattis till storasyrran! ♥

2010-03-19 @ 03:24:24
URL: http://www.kakhusets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0