Bakis och skakis? Nejdu

Korrefesten igår var riktigt trevlig! Men jag tror vi drog igång det lite för sent. Maten blev inte klar förens 8 och eftersläppet skulle vara 9. Så man slängde i sig maten både för att man kände lite stess plus att man var hur hungrig som helst! Så våga dessutom inte börja dricka innan maten heller.

Sen gick vi ut och svängde de lurviga en stund tillsammans med de äckliga clownerna som gick runt på Corona.

Idag klev jag upp 9 efter pepp från Daniel. Dusch, mat och sen bar det av till bibblan. Satt där större delen av dagen. Den var väl kanske inte den mest effektiva och jag missade det fina vädret, men jag är ändå hyffsat nöjd. Ska tillbaka i morgon, men då har dom tyvärr inte öppet så länge.

Kvällen har spenderats från sängen. Låg och kollade tv4play och somnade till strax före 8, så missade de två första bidragen till Mello. Tyckte det var så många bra bidrag ikväll och Anna var absolut en av dom!

 

 

Vad kul förresten att du "moster" Annelie skrev. Kul att veta vilka som läser bloggen! Ge Amanda en kram från mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0