Misslyckat bak och bilder

Idag skulle jag pröva på att göra Butterkaka för första gången. Och det MISSLYCKADES på grund av ett ap-recept från Hemmets journal. Guuu förbannat! I min ilska åt jag upp en Pollymuffin (ur Leilas bakbok) som jag bakade igår. Samtidigt som det kanske var lite dumt var den otroligt saftig och god. De kan jag tjockt rekommendera!


Så fin skulle den egentligen bli..

Recept på Pollymuffins
.

Annars är det sig rätt likt här i byn. Faster bor kvar, samlar på blommor och trädgårdspynt i samma anda som förr och i Hamptjärn körs det fyrhjuling och skottas jord. Går och väntar på något slags bättre väder också. Men man ska väl va nöjd så länge det inte regnar en massa.

I morgon blir det att lämna byn för denna vecka. Måste fixa paserkort och skåp på jobbet samt skriva på nå papper där, klippa gräs, plantera blommor, skänka bort kläder och lite andra roliga bestyr innan mina fina kommer hem från en jobbarvecka norröver.

Jättebra bild på Maja som finaste Fanny tagit



Och så några från arkivet


Elvis hade en period med långt hår, thihi


De flesta av mina kusiner på pappas sida,
när farmor fyllde 80 år.


Fjällvandring med gymnasiet sommaren -06.


Anna och Fanny -07.


Några timmar senare, thihi!


Och så här i studenttider..


Josefin, Fanny, Jag och Erik på balen -07.


Kommentarer
Postat av: Anna

Det var några gamla bilder du letat fram,, men vi var då oss lika :)

2010-06-09 @ 18:31:47
Postat av: s.

snygging.

2010-06-09 @ 20:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0