Dagsutflykt

Daniel har åkt i väg för en jobbarvecka och jag håller på att packa ihop för några dagar hemma i Svensbyn. Kan erkänna att jag inte har sovit där något sen höstterminen började, alltså ungefär 9 månader sen sist..

Annars har det varit en händelserik dag! Vi har varit på utflykt till Jokkmokk. Under tiden som Daniel var på ett möte gick jag och Maja på en promenad runt "stan". Kallt och rätt dött. Häggen, som har blommat ut i Ume, hade inte blommat ut helt där uppe. Och på vägen hem hade vi picknick vid Polcirkeln, riktigt mysigt men en aning kallt.

Nä nu ska jag hem till mammsen!

Kommentarer
Postat av: sofie

alltså, det är massa affärer som har flyttat och bytt lokaler med varann :P så man vet knappt vart dom ligger nu :P

2010-06-07 @ 18:06:55
Postat av: Fanny

Hur gick det på intervjun?

2010-06-08 @ 11:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0