Är vm över?!

Har cyklat en sväng runt Backcity och hoppades på att värmen skulle komma under tiden. Tji fick jag, molnen hade bara kommit tillbaka igen. Men Lintu fick sig en filt och ingredienser, rättare sagt godis, till muffins inhandlades. Så nu får ni ta och komma hit och fika så fort formarna har kommit!

På tal om något helt annat..

När man jobbar 100% känns det som att man bor på jobbet. Och när jag kommer hem vill jag oftast inte kolla på fotboll och detta vm. Men jag kollade just tablån och det verkar som att matcherna inte är lika ofta nu?! Fast vad kommer inte snart? Säkert ett extrainsatt specialutformat OS med friidrott, tennis, simning och hockey (garanterat) som sänds dygnet runt på ALLA kanaler. Skulle inte förvåna mig!
Nu handlar detta inte om att jag kollar särskilt mycket på tv, utan vill umgås med kärleken - som jag just nu saknar.

Gratta alla Peter på namnsdagen. GRATTIS storebror!

Nu matlåda-lagning och lunch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0