Helgen som varit

Den regniga helgen har bjudit på lite shopping, besök hos söt-Mio och Emmeli, myskväll med vin och främmande och sedan en dag och natt i Långträsk, där vi bland annat fiskade i regnet och kollade på bröllopet. Vi åt även rökt regnbåge som Daniel fixade - sjuuukt gott!

Idag har vi vittjat åtelkameran, hälsat på hemma i byn där kusinerna Ankie, Sven och lilla Walter var på besök och sedan även hälsat på hos Lintu, som nu är hela 3 veckor!



En korp som trixar framför kameran, riktigt fränt!


Söt grisen!


Han och hans bror har börjat vingla fram på skakiga ben och busar rätt mycket
med varann samtidigt som de prövar på deras nya läten, tex att morra.


Eftersom vi tömt kameran kan jag visa lite fler, äldre bilder.



Daniel visar upp super(?)draget en fin kväll på Kalaträsket.



Majsan mådde riktigt gott i båten.





Jag fick en abborre!



I morgon börjar mitt 100% schema för sommaren. Går ut hårt med en 6-av-7-dagars-vecka!

Min fråga till vädergudarna är när värmen ska komma tillbaka?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0