Jobb

Igår var jag och hämtade passerkort och fixade skåp på sjukan. Några timmar senare ringde chefen som tyckte jag sett pigg och utvilad ut och frågade om jag ville jobba lite mer. Eftersom jag nog aldrig tackat nej till jobb, och hade inte tänkt börja med det ännu heller, så har jag jobbat idag och kommer även göra det i morgon em/kväll.

Skrapade även ihop lite vuxenpoäng igår genom att för första gången köpa uteblommor till mig/oss själva. Blev inte så stora arrangemang, men man ska väl börja någonstans? Jag är i alla fall nöjd och jag tror mamma är minst lika nöjd då jag äntligen börjat visa intresse.

Daniel har mer energi än mig, för ovanlighetens skull (bara för att inte alla sovit halva dan..) och vill hitta på något. Verkar som kvällen går i fiskens spår.

På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0