Vattenmobil

Ikväll har jag och Sofie gått runt Nydalasjön. Vi stannade på ett ställe så att Maja skulle få bada och visst f-n glider mobilen ur handen och hamnar i vattnet!! AAAAAAAAHhh tjöt det över sjön och jag plumsade i.

Men nu har den fått sig en omgång med hårfönen och verkar fungera helt perfekt. Jo jag tackar jag. Hur handikappad blir man inte utan telefon på en skala?

Ytterligare en glad nyhet är att vi (vi var 6 stycken som satt i ett grupprum och gjorde en internettenta) klarade tentan som skrevs i förmiddags! YEAH! Ett bekymmer mindre, som mamma brukar uttrycka det. Så nu är det bara opponeringen av ett arbete, och att bli opponerade på vårat, kvar. S-k-ö-n-t!

Trött tjej säger hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0