Lördagkvällen hemma

Jag vill också gå ut och träffa folk, men sitter här i sällskap med Maja och lyssnar på Spotify. Att gå ut nykter är inte min té-kopp så jag planerar morgondagen istället. Frågan är ju bara vad man skulle ha gjort. Jag hoppas på +25, vindstilla och en skön solstol. Tror tyvärr inte min dröm blir sann...

Igår var inte en optimal dag att börja jobba på, men idag har det varit betydligt bättre. Kan säga att jag längtar till jag är klar och får joina det härliga sköterskegänget. Men Emelie S är snäll och propsar på att jag ska sätta pvk:ar. Misstro mig inte, undersköterskorna är underbara, men har betydligt högre medelålder..

Gårdagen bjöd på en riktigt fin kväll och vi hamnade på Kallaträsket i en båt. Eftersom som mitt tålamod inte är som hos en fiskare, satt jag och Majsan mest och mös och tittade på husse som flugfiskade upp två fula gäddor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0