Onsdag fast söndag

Klarade just en S-HLR (sjukhus hjärt- och lungräddning) test med 2 fel. Skönt, då behöver man inte tänka på det förens på måndag då vi har kursen.

Åker tillbaka till Ume imorn eftersom jag har skola på fredag. Sen stenhårt pluggande av laget (ÖPPEN FRÅGA, visst är ni på??!!!!) fram till nästa torsdag då tentan är.

Ikväll ska vi se Avatar med 3D. Hade inte gjort något om jag missat den, men alla säger ju att det är världens bästa film, så hoppas den når upp till mina nivåer, haha..

Tänkte att jag skulle visa några bilder från nyår. Vi hade en mycket trevlig kväll hemma hos Daniels lillasyster Emmeli, hennes sambo Micke och Mio plus deras bekanta Monika, André och Anton. Monika tog flera bilder som jag lånat;



(Klicka för större bild)
1. Emmeli och barnen 2. Söt-Mio! 3. Monika och Emmeli 4. Daniel, Micke och Emmeli


Fina Emmeli!


Rolig bild på oss!

Kommentarer
Postat av: Monica

Hej! Vad roligt att du också har en blogg :D

Självklart går det bra att du lånar bilderna! :)

Hoppas allt är bra!

Kram!

2010-01-06 @ 18:53:04
URL: http://moonkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0