Lottas söndag

Dagen har gått i lung- och hjärtsjukdomarnas tecken med Sofie på bibblan. Ska strax laga mat för att sedan läsa lite mer om bland annat kärlsjukdomar, mediciner och prover.
Före jag gick till bibblan hann jag ut på en prommis, då vädret var lika fint som igår fast några grader varmare. Drog på min understället, jacka och täckisar - vilken nästan blev för varmt.

Fick förresten veta att min nyaste granne (ryskan som jag sett en gång) mest troligt flyttat efter drygt en månad här. Så nu väntar vi med spänning på nästa person som flyttar in! Låt det vara en bra människa!

I morgon gör vi som sagt S-HLR provet för att sedan återgå till bibblan, yippikayyey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0