Freeedagsmys.

Wilma, mitt gudbarn och syskonbarn fyller 8 år idag!

GRATTIS!


Den nyaste bilden jag hade på henne.
Tänkte säga att det var nyss som hon var en liten
tung skrutt som skulle döpas i Svensbyliden, men det
känns ändå som det var en evighet sen. Tung, varm
men mycket söt!


Idag har det varit en bra dag. Bra för att;

- jag fick träffa Benice igen och vi fick gå till skolan tillsammans och resten av basgruppen (typpetrahost..),
- jag klarade seminariet och fick godkänt på inlämningsuppgiften utan att behöva komplettera. Så jag tackar någonting högre för att vi hade den lärare vi hade, annars hade jag åkt på mera jobb med den där j--vla uppgiften.
- En brun Maeve hade kommit tillbaka från ett jullov i Indien!

Så nu är det helg ändå till imorn då vi ska till Sofie på Mhem och plugga vid 12, för att sedan käka gomiddag och umgås.

Nä nu ska jag ut och laga middag. Blir sötpotatis av någon form, var för längesen jag åt det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0