Umeeeå

Ume är sig likt. Lite tommare i korren utan Maeve, som jag hoppas snart kommer från Pruppsala, och lite mer rörelse i köket - denna gång av ett gäng bananflugor som fötts i kompostpåsen under jul eftersom någon tydligen inte kunde tänka tanken på att kasta påsen innan jul, så istället fick den ligga där och bli äcklig!

Har förövrigt kännt mig lite hängig idag och sovit till och från hela dagen. Orka bli sjuk nu såhär i tentatider - NEJ! Har tenta nästa torsdag och den 18e börjar vi termin 3! Helt sjukt att det redan gått ett år. Kan summera mitt 2009 såhär 7 dagar för sent;

Januari; Vaknade upp på det nya året i Jokkmokksskogen i Fannys stuga. Fick besked att jag tagit mig in på skolan efter att ha varit 1a reserv. Flyttade ner till Ume och bodde två veckor hos Fanny och Josse, flyttade sedan till korren. Började hänga med laget och gick på första sittningen.
Februari; Första praktiken på Samvårdsenheten på sjukan (mkt plastikkirurgi och cancer), åkte till Jokkmokk och gick på marknad med mami.
Mars; 20 år, fylla, fest och skoter-vm i Malå med syskonen.
April; firade påsk hos moster Britta och Ossi i Lofsdalen.
Maj; mkt plugg och häng med laget inför anatomi tentan.
Juni; Flyttade hem för sommaren, hade överraskningsfest för mammas 60 års. Började sommarjobbet på medicinavd hemma.
Juli; Träffade Daniel för första gången på Statts dansgolv, tog bussen till ett regnigt Strömsund och gick på pdol.
Augusti; Åker till Haparanda en dag med Fanny, flyttar tillbaka till Umeå.
September; Skola, hittar två nakna i kökssoffan, åkte till Stockholm för första gången med Fanny och jag och Daniel blev officiellt tsm ♥
Oktober; Tillbringade en vecka i Pite, gick på sittning nr 2.
November; Daniel kom till Ume och vi gick på Takida, praktiken i skit-Lycksele börjar.
December; Mkt tid i Lycksele (världens sämsta praktik?!) och ett underbart jullov med mycke snö hemma i Pite!

Det var kort och gott vad som hänt i stora drag!

Nåväl, nu ska jag ta och krypa till kojs. Har ett seminarium imorn och efter det ska vi till bibblan och plugga med bäst-Sofie. Såg föresten att Sofie och Jon måste flytta.. Jag och Benice röstar på att ni tar en 4a på Ålidhem!!!!!11 (= vi kan flytta in hos dom).

Bara jag hittar sladden till mobilen, som jag tror ligger nere i källaren i Pite, ska ni få se några bilder. Hejhopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0