Fredagsmys

Idag var jag mer ambitiös på stan än på tentan. Blev ett par jeans, parfym, träningsskor och presenter till kärlejken som snart fyller år! Men det tog på krafterna och jag insåg att det inte är något hitt att åka buss utanför stan (åt fel håll) så här mitt i vintern.

Sen bjöds det på fin-fredags-mat hemma på Peddan, tillsammans med Fis-Benice och frisörpruttaren Sofie, i form av makaroner och korv. Sofie avböjde fort och kvar är vi två trogna krigare. Men snart blir även jag ensam då Benny har bestämt sig för att blåsa hem till Glada Hudik i fyra veckor. Hon kommer sakna oss!

I morgon ska jag inte ställa någon väckare och förhoppningsvis sova länge för att sedan vakna upp till ett strålande vackert, och inte så kallt, väder!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0