Home sweet home

Kom hem till Pite ikväll, ett minst sagt kallt Pite. Tur man får vara inomhus och inte behöver bygga snögrottor, som någon visst tyckte jag skulle göra... Men kom fram till ett tomt hus då Daniel är på kurs ikväll och har alltså ännu inte kommit hem.

Dagen har varit riktigt bra! Har gått breve en sköterska, som förövrigt var en tjej från Arvidsjaur. Vi hade väl kanske inte så där överdrivet mycket att göra, men har kollat, studerat och lärt mig en massa ändå. Och bättre hoppas jag bara att det blir.

I morgon vette tusan vad som händer. Jag och Majsan ska mysa och på kvällen ska vi till Challange och äta gomat (och kolla nått från OS, hockey om jag inte minns fel). Y-e-p-p.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0