Från sorg till ångest

Fast egentligen har jag inte samma ångest som jag brukar ha inför tentor. Jag orkar liksom inte mera, min hjärna la av vid 14-tiden idag och jag vet att inte alls har koll på vad en Oliclinomel-påse innehåller. Fast nu kollar jag FASS och upptäcker att det är;

- Fett,
- Salt och
- Socker.

Men tror ni den förklaringen räcker? Nä, skriv istället; Påse med 3 sektioner innehåller: En lipidemulsion, en aminosyra­lösning med elektrolyter och en glukoslösning med kalcium.

KOM IHÅG DET LOTTA!

Tänker på att min gamla klasskompis påminde mig under lördagskvällen, samtidigt som vi sippade på en god drink, att jag ju blev uppmuntrad under gymnasiet för mitt undersköterskearbete och blir lite mer motiverad till att lägga mig, ställa väckaren för att sedan stiga upp och skriva tentan i morgon.



Men nu har jag världens klasskompisar!
Ni är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0