Alla ♥ dag

Vi hade en riktigt trevlig kväll igår. Fick dock ett dåligt slut eftersom vi beslutade
oss för att gå ut på Krogen, ett ställe här där vi bor. En gång och aldrig mer.


Josefin och Fanny

Idag började jag dagen med att städa, dammtorka och sånt nödvändigt ont. Senare bestämde
jag mig för att gå ut eftersom det var lika fint väder som igår. Jag hamnade hemma hos
Fanny eftersom hennes kompis från Sydney, Anthony, kom upp till Umeå med tåget nu i morse.


Fanny och Anthony (och okänd) för snart snart 2 år sedan
en bar i Sydney några kvällar innan vi flög hem.


Fanny, Anthony och Josse idag.

Sen på eftermiddagen tog jag en promenad med Maeve och Johan till ett café nere
på stan. Det bjöds på härlig livemusik och kanske världens mastigaste chokladboll
(eftersom man inte ska vara ful i munnen och säga negerboll.. Sa det när vi
var på väg till caféet och jag tror Maeve skämdes rätt bra). Felåt.


Dom är allt bra fina, mina psykologer!

Och nu ikväll kom Anthony och Fanny över på en kopp te, så han skulle få se hur korrelivet
ser ut i Sverige. Riktigt kul att träffa någon därifrån som man faktiskt pratat med tidigare!

Tänkte visa de få bilder jag tog igår när vi var ute och gick, bland annat på isen.


Josefin, Jon och Sofie på Nydalasjön i det vackra vädret.



Har alltså haft ytterligare en härlig dag! Och i morgon börjar praktiken. Den
inleds med några timmars introduktion på eftermiddagen, så det är rätt skönt.

Hoppas alla andra också haft en fin dag!
KRAMAR

Kommentarer
Postat av: Anna

Å va ni e fina!

2010-02-16 @ 11:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0