Ångest

Kolla in Fannys nya fina hemsida! FannyLindstrom.com. Länk finns till höger på min blogg.
Två dagar kvar av praktiken. Imorgon ska jag filmas och slutbedömas. Inte konstigt att man ibland mår dåligt och har prestationsångest. Men i övrigt kan jag inte klaga. Jag är ju faktiskt bland de bästa arbetskamraterna.
Såg just att jag måste leta reda på en artikel. Bra med framförhållning Lotta, mycket bra. Klapp klapp på axeln. Åh vad jag är less allt som har med skolan att göra!
Jag köpte förresten några julklappar idag på väg hem från jobbet. Jag som länge funderat på vad jag ska ge D gick in på endast två butiker och fort gick det (är annars känd för att ha världens beslutsångest, fråga Daniel själv).. Skönt!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Tack för reklamen på din sida!



Skönt att du hittat till D, jag vet fortfarande inte vad jag ska ge berra. Himla åhh!!



Vad önskar du dig? Kan du inte skriva en önskelista på bloggen?

Puss!

2010-12-15 @ 12:03:35
URL: http://billybookcase.blogg.se/
Postat av: Lisbet o Pelle från Borsökna

God Jul på er där uppe!

Vilken toppenfotograf - grafiker - illustratör eller vad titeln nu är på Fanny! Skitduktig!!

Du med har alltid fina bilder.

Hoppas ni får en alla tiders jul.

Kramar från oss i kalla Eskilstuna.

2010-12-18 @ 22:38:02
URL: http://www.retrosytt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0