Helgen

Sitter på golvet och väntar på att naglarna, med det nya nagellacket, ska torka samtidigt som jag lyssnar på Pink. Fin tjej de där.
Har cyklat en sväng till Systemet, glasbanken, Boa - ja, you name it - för att inhandla lite drycker till kvällens festligheter som går av stapeln hemma hos en klasskompis. Hon kommer från en liten by utanför Åre och jag har aldrig umgåtts privat med henne förut. Som tur är följer puddingarna Sofie och Jon med!

De bjöd förresten på en förträffligt gooood middag igår! Grillad älg, hemmagjord potatisgräng, bea och marinerade morötter. Kan säga att det kändes bra i mun och mage. (hade tänkt skriva ett annat uttryck, men eftersom säkert över hälften av mina läsare är över 50 år låter jag bli..)

Efteråt blev det marängsviss, kaffe och likör till toner av Så ska det låta. Precis som nå andra pensionärer. Men trevligt var det!

Jag saknar Daniel nått extremt. Sjukt jobbigt, men du är bäst!


Kommentarer
Postat av: Fanny

JAG VET VAD DU VILLE SKRIVA EGENTLIGEN

2010-04-17 @ 20:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0