Det kunde bara bli bättre

Dagen blev till det bättre. Malin, det fina vädret och plugget fick en att tänka på annat, vilket var tacksamt! Efter några timmar med lunchpaus på bibblan cyklade jag hem, drack kaffe och åt middag för att sedan gå ut och gå runt Nydalasjön tillsammans med Sofie och Jon. Bra väder och trevligt sällskap gör att jag funderar på om Iksu-kortet är värt att ha kvar nu så här innan sommaren?

Fick även veta, men lite hjälp av kära frun Benice, att jag klarade en av tentorna jag hade för ett par veckor sedan. Ett bekymmer mindre, skönt!

Sen ikväll fick jag ett il. Tvättade sängkläder och renbäddade, drog av golv och rensade undan alla kläder och allt annat som låg framme. Så det ska bli riktigt skönt att få lägga sig i rent tillsammans med att man är nyduschad.

I morgon är det ondag vilket betyder en heldag i skolan (oh shit) och sen på kvällen... TRÄFF MED FANNY!! Äntligen säger jag bara!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0