Broderi-brodera

Sitter och tittar på olika möster för korsstygn. Hittade en rolig sida där man kan göra om en bild till bland annat ett broderi med tråd och hela hittet. Men vad tusan ska man göra? Var hundra år sen jag brodera men börjar bli sugen nu igen (du kan sluta skratta nu Benice). Kanske Kungen himself?

Annars idag har jag bakat bullar. Jag och Majsan ska strax ta oss en promenad till affären. Och ikväll blir det sushi! Första gången på lääänge. Hoppas dom har min favorit med kyckling och avocado, men ska nog inte hoppas på för mycket.. (det var ju i och för sig en sån sushirulle som gjorde atr jag inte ätit sushi på ett bra tag)

Var förresten hos banken i nästan en timme igår. Bankkvinnans dotter är klar sköterska och hon hade ett stort intresse till att fråga om jag klarat alla tentor, typ. Men kände mig nästan viktig när jag gick därifrån eftersom jag fick med mig en pärm, höhö. Efter det hälsade jag på faster och mamma på kvällen poppa vi popcorn i popcornmaskinen.

Bilder från i onsdags


Emmeli, Mio och jag i fårhagen.


Emmeli, som innan lammbesöket bjöd på fantastiskt god lunch!


Gulle-Mio med morbror.


10015 igen!


Sune, som jobbar på Grans, kom förbi (Daniel och Emmelis pappa).


Sen var Mio modig och klappa en duva :)



Efteråt hälsa vi på Finnspetsen som
förhoppningsvis är dräktig just nu!

Kommentarer
Postat av: Emmeli och Mio

haha, så fina bilder!



Och du, tack för sockerkakan! Jag åt upp heeeela för mig själv. Micke tyckte jag var dum, men den var ju så GOD! :D

2010-04-10 @ 06:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0