Ny vecka som börjar tisdag!

Nu tror ni säkert att jag varit i Ume jätte länge och hunnit packa upp väskor med mera. Men TJI fick NI! För igår när vi var på väg till busstationen så fick jag erbjudandet om att åka bil (en voffla såklart) ner i morse istället - och självklart tackade jag JA! Så upp före tuppen klockan 5, men he vare värt alla gånger!

Föreläsning och träff med gruppen på bibblan är ungefär det jag har gjort idag. PLUS (inte att glömma) kokat kaffe i kaffepannan som jag fick av farmor i helgen. OJ SÅ GOTT jämfört med den där kaffepressen.. Någon som behöver en?!

Kvällen har jag turen att få spendera med Sofie! Mat och Idol, inte illa kirrat!

Jag måste bara påminna mig själv om att ställa alarm när jag tvättar..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0