Pixtas nr 2!

Här kommer några bilder från hur det ser ut med de nya möblerna;


Ett tak och kablar hit och dit.


Kul att ni får ett tjuvkik på min överfulla bokhylla också!


Ska byta gardiner om nån vecka, men växterna är nya.


There you go!

Kanske inte så lätt att se förändringen för er som inte sett hur det såg ut innan. Jag hade nämligen ingen bra bild eftersom jag hunnit möblera om också. Är i alla fall mycket nöjd med resultatet! Kaaanske jag står ut att bo här några månder till.


En bild på Anna från igår när hon
hade i färgen. Varför tog vi ingen efterbild?

Nu ska jag packa klart, äta lite och cykla ner till sjukhuset för att sedan åka buss hem. De suger och jag börjar nästan ångra att jag redan åker hem.. bara nästan.



Sup och svälj, trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: sofie.

nästa helg tycker jag vi tar en party-helg! :D

2009-09-04 @ 13:21:21
URL: http://so0fie.blogg.se/
Postat av: Agneta

Vad fint du har det. Rymligt rum ocksa. Inte som mitt studentrum i London, det var som att bo i en garderob.



Kram, Agneta

2009-09-15 @ 12:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0