Back to BiZNIZ

Är fortfarande i Pite, men ska åka tillbaka till Umeå om väldigt få timmar.. vet alltså inte riktigt när än så länge.
Har varit på stan en sväng med mamma idag. Vi fikade, köpte gardiner och utebelsning (nä, inget av det till mig), så hon var väligt nöjd - "Oh så roligt! Tack för hjälpen, man ska inte gå runt och vela nå länge!". Heh nääee..

Helgen som sådan har varit mycket bra! Kan nämna Zlatan, som verkligen är bra som satan, Dannes dopp i Rokån (jag var för feg) och att den slutar på en måndag - alltså idag.
I morgon är det skola som gäller för hela slanten igen. Men vi har verkligen världens slöaste kurs nu.. för på onsdag är det visst nån idrottsdag och på fredag är vi lediga - igen.

Kul att Takida äntligen kommit upp på Spotify, lagom till jag fått albumet på mp3. Fast det gör ju i och för sig inget, då slipper jag lägga in det på datorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0