Tenta-PLUGG

Plugg är precis vad jag har, en som sitter jävligt hårt i hjärnbryggan. Alltså det gör att mina hjärnhalvor inte riktigt vill samarbeta, vilket gör det svårt att plugga. Plugg under tentaplugg tider är inte att rekommendera!

Men jag måste medge att det går bedtydligt bättre idag än igår. Kanske tack vare all peppning jag får från Norrbottens inre skogar?! (jo jag snackar om den där snygga som jag skrev om förut. Min kusin Anette efterlyste bild, är de okej Daniel? Eller så gör du som alla andra Anette, skaffa Facebook! Magisk sida de där).
Eller kanske för att jag skriver av Sofies arbete som hon skickat till mig för granskning? (HAHA, NEJ JAG SKOJAR SOFIE!). Annars hade vi ju båda två varit tvungen att göra om hela arbetet, vilket kanske inte direkt är drömmen.

I morgon ska jag åka bil hem, kanske inte så intressant för er, men för mig blir det trevligt! Tänk er dryga två timmar i en bil tillsammans med två trevliga tjejer istället för tre timmar i en trång buss brevid någon okändis som kanske snackar högt i telefon eller som luktar illa (uuuhh). Fett nice. Torsdag är min nya favoritdag!



Eskil och Anna-Lotta, also known as Skil and Hora-Hans.
(refererar till Jönsa Carlsson, fd Sofie. SYND att du själv
kom på ditt egna nya smeknamn JÖNS - höhöhöhö).


Kommentarer
Postat av: Danijäl

Jao! Bara jag ser fin ut ;)

2009-09-30 @ 19:44:25
URL: http://www.wildlifemedia.se
Postat av: Anette

Hej Anna-Lotta!

Hoppas allt är bra. Jag face-book:ar inte för jag tror att man blir beroende och fastnar framför dataskärmen i timmar. Jag har inte tid med det.

Men hälsa till din drömprins och ha det så bra.

Kramar från kusinen Anette.

2009-10-03 @ 01:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0