Möte och D

Ikväll har vi haft korremöte och satt upp ett städschema plus en arg men färgglad lapp ovanför diskbänken som säger något i stil med "DISKA, TORKA UR TRASAN". Det var ett bra men lite långdraget möte då man måste översätta allt både i huvud och på papper.
Sen hade jag svenskalektion med Rasika. Till nästa vecka ska hon kunna alfabetet på svenska - jag är en hård men rättvis lärare! (hon skrev uttalen på sitt hemspråk, tänkte så ni inte behöver fundera ihjäl er).

Nu ska jag sitta vaken ett tag till så jag inte har fullt lika mycket kvar till imorn. Men först mina damer och herrar, läsare från norr till söder (men kanske mest Anette? alltså min andra kusin Anette. Har nämligen två varan en är storasyster till Daniel) - TRUMVIRRVEL - har jag fått tillstånd att lägga upp en bild på herr snygg (som han mest fått heta? Har ju faktiskt lagt upp en bild på han förut, om än det mest var på ryggen), aslo known as Daniel!


Påminn mig så ska jag berätta varför
jag tog en av dina bilder.


Maja får en egen bild då jag har
en sån bra på henne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0