Studentsportardagen - jo jag tackar jag..

Ältar morgonens händelse ännu en gång (för er som redan hört historien).

Gick ut i köket för att göra frukost. Skulle vara ambitiös och koka ägg och kaffe eftersom jag hade bra med tid. Såg genom dörröppningen till "vardagsrummet" att kuddarna till soffan låg på golvet och att det stod fler glas än igår kväll på bordet. Som en spontan reaktion kollar jag såklart in på soffan OCH UPPTÄCKER VARFÖR KUDDARNA LIGGER PÅ GOLVET OCH INTE DÄR DOM SKA - istället ligger TVÅ(2) nakna människor i den som visst behövde lite mer plats. Blir smått chockad över det jag just sett (pungpedal och vanja-tanjas avlägsna släktingar) och frågar Rasika, min granne från SriLanka, om hon sett detta. Hon blir lika förvånad som jag och börjar berätta om nattens efterfest i korren som visst hade hållt henne vaken från halv 3 till 6. Själv hade jag sovit lika hårt som vanligt.. (Kan bland annat berätta om den där gången i Mission Beach då jag inte vaknade för ett brandalarm som visst gått 2-3 gånger på en natt). Vi bestämde oss i alla fall för att väcka dessa tu, eftersom ingen av oss kände igen dom och inte tyckte dom hörde hemma i vårat kök. Pinsamt var det att hitta dom och pinsamt skulle de bli för dom att hälsa MIG 'godmorgon'! Arg vart jag på köpet också! Inte mest på människorna i fråga, utan på hela situationen med att bo i korridor. Ja menar de är onsdag.. SUCK, JAG VILL FLYTTA! Helst igååår!

Sen gick jag ut och gick runt Nydalasjön tillsammans med Sofie. Trevligt var det och blåste lite extra mycket i annars så blåsiga Ume. När jag kom hem satt Maeve och hennes kille Johan i snusk-soffan - som jag i alla fall aldrig mer kommer kunna sitta i!


Nydalasjön (bild från google).


Kommentarer
Postat av: sofie.

lotta bor på SNUSK-gränd. lalalala.

2009-09-09 @ 19:41:19
URL: http://so0fie.blogg.se/
Postat av: Anna

hahahah jag dör :)

2009-09-09 @ 22:01:00
Postat av: Frun

Du kan ta ett rum i min korre istället, tror det finns tre lediga :) Och här har ingen sex i soffan, här är det bra om du ens träffar på någon under en hel vecka..

2009-09-09 @ 23:09:48
URL: http://benice.blogg.se/
Postat av: Agneta

Jag sag aldrig nagra nakna manniskor i koken nar jag bodde i studentrum. Det laskigaste jag sag var maskar i sopsacken. Det var ackligt...yuk.



Du far val leta lagenhet och dela en 3:a med tva andra kompisar. Fast da far man ju ocksa betala hyra nar man inte ar dar under sommaren.



Tack for grattishalsningen till Layla ocksa.



Kramar, Agneta

2009-09-15 @ 13:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0