Lätt middag? Nja.

Idag har det varit en mycket lugn dag. Gick på ett spinningpass i förmiddags, såg lite scrubs mitt på dan och sen på eftermiddagen frågade jag min granne om hon ville följa med till Pilen (ett litet shoppingcenter) och det ville hon såklart - dessutom gå istället för att cykla. Det var en mycket bra idé ändå till vi skulle gå hem då påsarna var tunga och Lotta börja bli hungrig. Nåväl. Jag tror vi båda hade en trevlig stund och Rasika hittade två par byxor för 178:-, inte illa! Sen blev det svensk middag för vår SriLanka granne - sill och potatis med gräslöksgräddfil och tunnbröd. Till efterrätt blåbärspaj med vaniljvisp. She enjoyed och Lotta blev mer än mätt, kan jag ju lova. Nästa gång blir det visst nått bröd tillsammans med curryris och grönsaker, mummaa!

Nu ska jag gå skola några dagar och sen åka hem till Piiiite, jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0