Helgplaner

Måste föresten berätta klart om vad som händer idag.. Jag ska som sagt plugga, oj vad jag ska plugga, pumpa biceps, tricept och alla möjliga muskler med Sofie och packa inför Stockholmsresan jag och Fanny kommer göra över helgen!
I morgon bitti före fan ska vi bege oss ut till Umes flygplats, flyga ner till Fjållträsk, shoppa, gå på naturhistoriska(?!), sova, shoppa, äta och dricka, gå på Kvarnen (näää?) för att sedan flyga hem igen på söndag eftermiddag. Fast jag tror, till skillnad från min vän, att jag kommer att packa ner i alla fall ett ombyte kläder. Man kan ju liksom inte shoppa bara för att.. tänk om man inget skulle hitta?! Ja då är det bara gå där som den Norrlandslort man är och bära samma kläder i tre dagar.


Sofie och jag på kårhuset Origo. Svalkar oss vid ventilationen
efter en hård runda på dansgolvet.


Jag och Fanny i en park utanför Melbourne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0