Söndagstrött

Igår hade vi sittning (= middag och fest med klassen och studenter från tex andra terminer) med temat flower power. Fick låna en jättefin skjorta av Maeve (som säger sig ha upplevt Woodstock -69!) och begav mig till Sofie på eftermiddagen för lite fördrink och tilltugg.
Senare for vi till kårhuset Origo, där festen höll till. Maten var okej, men vi kom snabbt fram till att förrätten var betydligt bättre än huvudrätten. Efter middagen drog tyvärr större delen av klassen iväg ungefär så här fort - POFF! Jag och Sofie försökte ändå göra det bästa av situationen.
Trots den helt okeja musiken (för att vara Origo) var det lite folk ute och vi blev rätt less, eller kanske nöjd? Så jag och Lia gjorde sällskap till Åhem och jag låg i sängen före 2.

Trevligast;
  • att bilda sig en uppfattning om klasskompisar jag aldrig utbytt ett ord med förut,
  • det känns lite ljusare med boende angående praktiken efter samtal med andra "utsatta",
  • Sofie - peace, love and understanding!
Mindre trevligast;
  • folk drog därifrån (PETRA, var for ni?!),
  • Benice var inte med.
Dock inga 'tappa hakan' scener som vid förra sittningen, tyvärr Benny.



Ensamma på dansgolvet? Och söt-hippies!

Vi hittade Sofies bröder! Dom hade dock
inte varit på sittning med tema, utan
ville bara vara festfina? Och jag vid
ventilationen på dansgolvet.

Imorse vakna jag (den nya tiden) halv 9 och gick och städa i köket. Värsta duktiga tjejen kände jag mig som. Fast sen blev jag trött igen..
Nu ska jag gå och äta lunch för att sedan åka och bowla med Sofie och Jon. Värsta trevliga söndagseftermiddagen!

Kommentarer
Postat av: Petra

Haha, högst oklar kväll igår. Jag hamnade iallafall på schlagerklubben. Hade noll koll men det var riktigt kul! : )

2009-10-25 @ 14:21:42
Postat av: Anna

men shit va snygga ni va ;D

2009-10-25 @ 18:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0