Lotta gojjar på.

Idag är det tisdag. Blir helt dygnvild eftersom tentan var igår måndag. Brukar ju annars ligga på en fredag och alltså har jag måndag i huvudet.
Hade läkemedelsberäkning föreläsning på förmiddagen och sen stannade jag och Sofie, duktiga som vi är, kvar i skolan och pluggade. Efter lite beräkningar (längesen man räkna matteee!) så traska vi upp mot Iksu där vi körde ett hårt pumppass. Lär kännas i kroppen om två dagar, men just nu känns det mycket bra.

I morgon är det mikrobiologi som gäller. Kul? Ingen aning. Lär nog ha bildat mig en uppfattning efter föreläsningarna. Och sen är vi "lediga" torsdag och fredag.

När man tänker på annat under föreläsningen.

(Mitt favoritprogram på tv är Halv 8 hos mig och hade säsongspremiär för två veckor sen. Och vad händer i veckan? Jo dom har uppehåll i TVÅ (2) veckor. Upptäckte igår att det inte var, kollade upp tv4.se och såg inte det förklarat någonstans. Så jag tog tag i saken, mailade Tittarombudsmannen (jag vet, overkill big time.. men jag hade liksom sett fram emot det efter den långa promenaden i regnet runt Nydalasjön) och hade fått svar idag. Inte på min fråga om VARFÖR utan bara att det återvänder "På 14 dar." Tack.)

Kommentarer
Postat av: Anette

Hejsan Anna-Lottan!

Söt ängel du har gjort. Du är verkligen sportig och tränar flitigt. Önskar jag vore lika hurtig.

Lycka tilll med studier och tentor.

Många kramar..Anette.

2009-10-21 @ 17:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0