Lotta är lite mindre glad

Idag har vi fått veta praktikplats för nästa kurs. Detta kommer ske under veckorna 48-51 och för min del i Lycksele! Jag vill helst hoppa över dessa fyra veckor i mitt liv och är beredd på att skippa december månad detta år! Det gör inget att det är på ett äldreboende, men hallå? Vad ska man göra de timmar man inte "jobbar", var ska man bo? Jäääävligt kul också att det tar minst fem timmar hem till Pite eller annan civilisation. Julshoppingen i Lycksele är ju inte heller något man drömmer om (som Sofie så lustigt uttryckte det).
Please, kill me.

Är just nu hemma hos Anna. Hon har klippt av mitt hår (hon hade tyvärr ingen trollerisax som gav längre hår, utan fick ta av de slitna topparna) och håller just nu på att trimma Sofies för att sedan ta sig ann Peters. Förut idag räkna vi läkemedel på skolan, var på stan en sväng och sen cykla jag till pilen för att handla mat och köpa en kofta. Sen blev det en mycket smaklig vegetrisk lasagne! (Men Agenta, jag väntar fortfarande på Gabriellas :)

Det är torsdag idag och jag saknar Daniel lite extra mycket!


Kommentarer
Postat av: Agneta

Shit! Sorry, glommer hela tiden bort att fraga henne. Inte har hon nagon email adress heller. Ska forsoka komma ihag att fraga nasta gang jag pratar med henne.



Kram, Agneta

2009-10-24 @ 13:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0