Fredagsproblem

Jag är sjukt hungrig. Var nyss på ica och skulle handla, men vad? Slutade med wookgrönisar och en kalkonbit, fan att det ska tillagas innan man kan äta.

I morse hoppas jag på bussen ner till Ume igen. Sov nästan hela vägen, massor skönt med tanke på att det tar ungefär 3 timmar. Sen plugga jag och Sofie på bibblan, gick och hämtade en FASS och Läkemedelsboken från skolan (två feeeta böcker, precis vad jag kände för att kånka hem tillsammans med min packning. Men gratis är bra!) och sen cykla vi hem - i regnet. Sen har jag sovit lite till. Varför så trött liksom?

Nu ska jag som sagt käka mat och sen börja fixa till kvällens parte-y. Hejåhå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0