You miss me

Hej allihopen, har ni saknat mig?! Jag visste det. Men jag ska komplittera det hela med en bild eller två i slutet av inlägget. Brukar alltid pigga upp, tycker jag i alla fall.

Helgen i Pite har som vanligt varit mycket bra. Man kan nog kort summera den med en massa mys och en del besök hos bekanta. En dag var det kallt och en annan regna det en massa. JO vi åt en fetjävlamysig brunch på statt på söndagen också, vilket var rejält gott och resulterade i magsmärta.

Sen åkte jag hem (var nu egentligen hem är? Hur många är accepterat? Men hellre flera än inget, alla gånger!!) igår morse och började med en ny kurs. Snacka pluggarkurs nanting. Men vi verkar även ha en riktigt bra lärare nu i början. MEN vi har extremt många plugga-hemma-dagar.

Välkommen tillbaka vill jag bara säga till Fanny. Kul att du hittat hit igen! Eller det kan ju bara du själv avgöra. Om du inte märkt det själv näms du till som tätt här i alla fall.
HON FYLLER FÖRESTEN ÅR PÅ TORSDAG!

Två bilder från helgen (klicka för större bild).

Bilder från igår. (Satt och ritade fiskar och då ville min granne Andreas

att jag skulle rita vapen istället, därav kroken.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0