Freeeeeedag!

Efter en morgonprommis med Maja blir jag än en gång påmind om att Pite är bättre än Ume; den vardagliga blåsten existerar inte!

Idag blir det lite beräkningar, en stadstripp och lunch med Sofie (klassis från gymnasiet) och senare middag hos Daniels mamma plus karl. Trevligt värre helt enkelt!

Igår var jag hemma hos mama hela dagen. Började med att vi gjorde ett uppskattat besök på Daniels jobb, jag gick en långprommis med Maja och Eskil och sen åkte jag med en skara på 4 barn till ett luftland i Hortlax (hoppborgar, banor och sånt). Där hoppa dom och blev svettiga i tre timmar, medan jag satt och höll ett vakande öga(?). Som tur var kom kusin Ullis dit efter en tag, annars hade nog dom tre timmarna känts som åtta. Sen åt vi middag, åkte in till stan igen och skrattade till "How I met your mother".

Näni, ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: jessica hedman

min blogg heter..........

men du. nej jaghar inget att skriva ha ha=)

2009-11-02 @ 19:13:03
URL: http://jessicagalaen.blogg.se/
Postat av: Mariella

hej Anna -lotta, kul att läsa om vad du har för dig och att det går bra i skolan.

Ankie är inte kortast,jag är kortare!

hälsningar från Mariella

2009-11-05 @ 08:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0