Bara onsdag.

Kollar på Unga mödrar. En tjej som fick en förlossningspsykos (heter de så?) "skickade" iväg sin nyfödde eftersom det blev för mycket med två barn. Ooooh så fruktnasvärt hemskt att huvudet kan börja spöka sådär ofrivilligt.

Idag har vi då som sagt lärt oss mer om mikrobiologi; bakterier och virus. Man kan till exempel få bältros om man stressat under en längre tid, barn ska vara förkyld 6-8 gånger under de första åren för att skapa sig ett bra försvar och man kan vara bärare av Hepatit G utan att veta om det (det är alltså inget farligt. Men varför då ens ha ett namn på det? Lustigt.) Rätt intressant och läraren var bra, skippade allt som är orelevant för oss i praktiken.

Min dator börjar sakta men säkert ge upp. Kanske borde ge den en omgång, men måste bara få tag på en riktig hacker som kan hjälpa mig.

I morgon ska vi plugga på skolan, åka ner till stan och på kvällen åka till Anna och klippa oss (jag, Sofie och Peter). Yeeeeha. Undra om hon kan klippa dit lite längd? Kan ju alltid fråga.

Frågan är ju om jag föresten överhuvudtaget kan gå i morgon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0