Bajsämne

Nu ska jag gå upp ur källaren, som har en tendens till att ge en miljoner tankar emellanåt, för att svara på instuderingsfrågor. Det här ämnet är skiiiitbajssvårt, hur ska jag kunna lyckas få in det?!

Klev upp vid 7 i morse eftersom jag inte kunde somna om. Men tänk vilken effekt Stig (en lärare) har för efter en föreläsning var jag tvungen att ta en nap! Fast efter en kort stund tyckte Maja vi skulle gå ut, och detta vi gjorde. Saatan va kallt det är ute föresten. Typ massa minus, men var är snön? Visst ger frosten som ligger på marken en illusion av snö, men det är ju ändå inte samma..!

Näni småvänner (som mor min brukar säga, småvänner alltså), ha en fortsatt bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0