Topppopp


Dagens hiss.
  • Hänget med fulländat lag. Känns som det var längesen (om man bortser från idag då).
  • Min stora ugnsform som kan trolla fram 6 matlådor inklusive middag för stunden. Vilket köp alltså!
  • Att jag inte är bosatt i korren bredvid (en minst sagt jävligt jätte äcklig historia, men tyvärr sant. INGET i jämförelse med pellepung som låg i våran kökssoffa).
  • Ledig imorn, så det gör inget att jag fortfarande är vaken.
  • Renbäddad säng.
  • Halv åtta hos mig. Once you go Helge, you will never go back!
(Fick in så mycket klagomål på diss-bilden,
så var tvungen att radera den).

Dagens diss.
  • Avloppsröret till tvättfatet i toan har ännu inte rensat sig själv, vilket resulterar i att; först blir det överfullt i fatet, sen rinner det jättesakta undan för att sedan ge ifrån sig ett sluuuurp och sen rinner allt vatten undan. Jag har aldrig rensat ett avlopp i mitt liv, men skaffade heller inte en rör-krökar bror till ingen nytta! KOM OCH HJÄLP MIG!
  • Det kommer garanterat dröja tre veckor innan vi får svar på tentorna vi skrev idag, skulle inte förvåna mig.
  • Saker borde bli gjorda, utan att arga lappar först ska behöva sättas upp!
  • Silent Library (kanal 5). Dåligt plagiat av Fist of Zen (mtv).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0