Till oss brudar

Eftersom >Benice har en tendens till att formulera sig så jäkla bra, måste jag än en gång kopiera hennes kloka ord.

Speciellt till dig MÄV (och andra som har problem med uvi);

"..jag haft sådär 6 st urinvägsinfektioner sen i mars, läkare har bara stoppat i mig mer och mer penicillin. Så gör jag ett litet besök hos barnmorskan som efter sådär 5 minuters samtal har en ställd diagnos och har i detalj berättat för mig varför jag har uvi hela jävla tiden. P-pillren. Tydligen är det så att för vissa så torkar dom ut slemhinnorna och gör dom jättetunna och sköra. Vilket gör att alla bakterier i hela världen tydligen fäster på dom. Hela tiden. Oavsett en kur antibiotika hit eller dit. Sluta genast äta p-pillren och drick några liter tranbärsjuice så är du frisk sen. En månad typ skulle det ta för mig att bli helt återställd och ha normala tjocka slemhinnor igen."

Jag ska också bli en övernaturlig sköterska. Punkt slut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0