Stressen inför jul

Jag känner redan stress inför jul, framför allt detta men julklappar. Garanterat säkert mycket tack vare(?) min praktikplacering (om nu inte hela konkarongen vill ha hantverk såsom smörknivar, nyckelringar i läder med mera). Men jag har redan börjat och fortsätter imorn!

Ska även beställa hem dyrschampo imorn. Anna har försökt mig att förstå att det är det enda sättet om jag vill få längre hår. Vad ska man då säga liksom, när en expert sätter ner foten och predikar om kvalitén på DS varor?

Kanske ska berätta att jag kom tillbaka till Ume sent igår efter att vi tillbringat den mysiga söndagen i stora drag framför tvn med bland annat nya Wallander. Vi var även hem till mor och far (där jag vann i Sequence!! Tål att berättas) och dricka årets första julmust. Den smakade för övrigt precis som årets påskmust, lustigt nog.

Och idag har jag skrivit tentor, två stycken. Läkemedelsberäkning och mikrobiologi. Hur det gick? Kan tyvärr inte uttala mig förens jag fått svaren. Kändes bra, men kan samtidigt ha gått åt fanders.

Nu ska jag gå den låååååånga biten till Benice. Äntligen får vi se "Halv åtta hos mig" igen!

Kommentarer
Postat av: Anna

haha, äntligen börjar poletten trilla ner ;)

2009-11-03 @ 21:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0