S-k-öndag

Vilken dag alltså, har hunnit med perfekt mycket för en söndag.

- Vakna, åt frulle och plocka ögonbryn på syster (nu fick hon sig 2 stycken!),
- gick ut och gick, blev upplockad av Robert, som var på väg hem från jobbet, efter en härlig promenad och så fick vi kaffe och våfflor när vi kom hem och
- sen skrivit klart en uppgift som jag mailat till läraren.

Nu ska vi packa ihop och åka tillbaka till civilisationen i Lycksele. Kommer vara ensam i stugan ikväll och inatt, så jag hoppas garderobsmonstrerna och alla Lyckselemonster håller sig på långt avstånd!

Gick föresten och fundera idag när jag var ute, bland annat på hur ont det skulle göra att bli påkörd av en bil längst en 90-väg. Kom konstigt nog fram till att jag inte ens kan föreställa mig hur ont det kan göra..


Har praktik dagtid nu måndag-torsdag och på torsdag eftermiddag åker jag hem till det jag saknar mest, Daniel och Piiiite!

Så ni lär nog inget höra från mig igen förens på fredag. Ha en fin vecka!


Kommentarer
Postat av: s.

har dom lagt ner internet i pite eller? varför detta uteblivna bloggande? ;P

2009-12-06 @ 00:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0